براکت عقب طرح آیروکس که وظیفه آن نگه داشتن چرخ عقب و اگزوز این موتور سیکلت میباشد از جنس آلمینیوم ساخته شده است و کیفیت بالایی دارد.
فروشگاه آقاهادی
عرضه کننده قطعات موتور سیکلت
لوازم یدکی طرح آیروکس
قطعات بدنه
کمک عقب فابریکی موتور سیکلت طرح آیروکس-nvx
کمک فنر یکی از قطعات حساس و مهم در موتور سیکلت است که برای جلوگیری از ورود هر نوع ضربه به موتور سوار و سرنشینان طراحی شده است.
کمک فنر عقب موتور سیکلت طرح آیروکس از نوع گازی یکی از باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار موتور سیکلت داخل میباشد این کمک بادارا بودن کپسول گاز یک سواری نرم و راحت برای شما به ارمغان میاورد.
باک بنزین موتور سیکلت طرح آیروکس-nvx
ته اگزوز موتور سیکلت طرح واریو-طرح کلیک170cc
ته اگزوز یا کلگی اگزوز موتور سیکلت طرح کلیک که با سه عدد پیچ به انتهای اگزوز این موتور سیکلت نصب میشود جلوه زیبایی به این موتور سیکلت میدهد.اما به دلیل لرزش اگزوز و سفت بست نشدن سر جای خود در حین حرکت موتور سیکلت میوفتد و باعث به هم ریختن جلوه موتور سیکلت میشود.
اینه قطعه به روش الکترواستاتیک رنگ شده است و همانند قطعه اصلی موتور سیکلت شما خواهد بود.
اگزوز موتور سیکلت طرح واریو-170cc-160cc
اگزوز ﻗﻄﻌﻪﺍﯼ ﺩﺭ موتور سیکلت ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻭﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﻭﺩ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﺯ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺷﯿﻤﯿﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﯿﻠﻨﺪﺭ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ موتور سیکلت ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻣﯽﺩﻫﺪ. ﺍﯾﻦ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺍﮔﺮﭼﻪ ﺑﯿﺎﻧﮕﺮ ﻋﻤﺪﻩ ﮐﺎﺭ ﺍﮔﺰﻭﺯ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ ﻭﯾﮋﮔﯽﻫﺎﯼ ﺍﮔﺰﻭ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﻭ ﻭﻇﺎﯾﻒ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﯿﺰ ﺑﺮ ﻋﻬﺪﻩ ﺩﺍﺭﺩ.
امروزه در اگزوز موتور سیکلت های جدید و به روز یک مبدل کاتالیستی قرار دارد که دود مضر ناشی از احتراق را به دود سالم تر تبدیل میکند. در اگزوز اکثر موتور سیکلت های اسکوتری توری وجود دارد که با ریختن توری باید اگزوز تعویض شود.بوبین برق موتور سیکلت طرح کلیک-طرح آیروکس سایلنت استارت-آیدیلینگ دار
بوبین برق موتور سیکلت طرح ایروکس سیم پیچی است که به دور یک هسته پیچیده شده است و با اتصال به جریان الکتریکی میدان مغناطیسی تولید می کند.
این قطعه برق مورد نیاز را برای شارژر موتور سیکلت تهیه کرده و باعث شارژ شدن باتری میگردد.
امروزه در موتور سیکلت های جدید دیگر نیازی به دینام استارت نیست. بلکه موتور سیکلت بدون نیاز به دینام استارت و با بوبین برق روشن میشود.
لنت عقب موتور سیکلت طرح ای دی وی(adv)-طرح واریو-واریو 160
لنت ترمز موتور سیکلت از جمله قطعاتی هست که مصرف زیادی دارد و در بازار با برندهای مختلفی نیز به فروش می رسد، لنت ترمز دارای استاندارد اجباری می باشد ، زمانی که لنت ترمز نیاز به تعویض پیدا می کند معمولا موتور سواران با مراجعه به تعمیرکار، انتخاب نوع لنت وتعویض آن را به وی می سپارند اما اگر اطلاعاتی در باره لنت ها داشته باشید می توانید بهترین لنت را شخص خودتان انتخاب کنید و با خیال راحت تری به کارتان ادامه دهید.
لنت خوب و مناسب هنگامی که سرد باشد ، ترمزگیری خوبی هم دارد ولی لنت های نامرغوب به علت اینکه از آهن و فولاد ساخته شده است ارزانتر وارد بازار می شود، در مسیرهای شیب دار و سرازیری به علت اینکه راننده مدام ترمز می گیرد، داغ می شود، بوی نامطبوع می دهد و با دود همراه است. خرید لنت نامناسب باعث میشود لقمه های روی دیسک سربخورد، و به علت ساییدگی تولید گرما بکند این تولید گرما باعث می شود روغن ترمزی که به جوش آمده پشت سیلندر ترمز باقی بماند و تصادف به بار بیاورد. این قطعه یکی از باکیفیت ترین قطعات موجود در بازار میباشد و ترمز گیری بسیار خوبی برای شما به ارمغان میاورد.
ترکبند عقب مناسب جای باکس موتور سیکلت هوندا واریو 160-طرح واریو170
واتر پمپ موتور سیکلت طرح کلیک-طرح واریو170
واتر پمپ یکی از قسمت های اصلی تمامی موتور سیکلت های رادیات دار است که نقش مهمی را در خنک سازی موتور ایفا می کند. وظیفه اصلی این قطعه کوچک و مهم، انتقال آب و خنک کننده به موتور است، تا در تمامی شرایط موتورموتور سیکلت خنک بماند و بتواند به خوبی به فعالیت خود ادامه دهد.
خرابی این قطعه می تواند باعث وارد شدن صدمه به سایر قسمت های موتور سیکلت شود، بنابراین باید در نگهداری از آن کوشا بود.
میل لنگ کامل موتور سیکلت طرح کلیک170cc طرح واریو160
میل لنگ قطعهای در موتور است که حرکت خطی پیستونها را تبدیل به حرکت دورانی یا چرخشی میکند.جنس میل لنگ معمولا از ترکیب فولاد و کربن یا آلیاژ فولاد با فلزهایی مانند نیکل و کروم ساخته میشود. همچنین به منظور خنک شدن سریع این قطعه با هوا، از وانادیوم در ساخت این قطعه استفاده میشود.
میل لنگ به هر یک از دلایل زیر باید تعویض شود:
- تاب یا خمیدگی بیش از اندازه
- ایجاد ترک های عرضی بر روی انگشتی ها یا نقاط اتکا
- سوختن لنگ های ثابت و متحرک
- شکستگی یا بریدن میل لنگ
- از بین رفتن قوس های کناری لنگ ها
سیلندر پیستون کامل موتور سیکلت طرح کلیک رادیاتور دار
سیلندر پیستون کامل موتور سیکلت طرح کلیک رادیاتور دار
سیلندر پیستون یک قسمت اساسی از موتور احتراق داخلی است که در تبدیل سوختی که برای پر کردن موتور خود به انرژی استفاده میکنید و موتور سیکلت را به جلو هدایت میکند، کلیدی است.پیستون یک جز متحرک است که برای انتقال نیرو از گازی که در سیلندرها به میل لنگ منبسط میشود تا چرخها چرخانده شود، استفاده میشود. آنها برای تبدیل حرکت خطی در سیلندرها به یک حرکت دایرهای که میتواند چرخها را تغذیه کند، مورد نیاز است.
این قطعه دارای سیلندر-رینگ پیستون-واشر زیر و رو و لاستیک گیت سوپاپ میباشد.